Activitats 2012

- Presentacions de dos llibres molt recomanables (04/06/2012)
- PRESENTACIÓ "EMILI DARDER I CÀNAVES (1895 -1937)" (31/05/2012)
- Taula rodona: República es igualtat (24/04/2012)
- 14 DE FEBRER. COMMEMORACIÓ DE LA REPÚBLICA (11/04/2012)
- Conferència de Miquel Àngel Maria: ‘La crisi dels ressentits: una visió ètica de la crisi’ (16/03/2012)
- Conferència de Rafael Castelló: “Nacionalisme o nacionalismes? Estructura social i posicions nacionals al País Valencià, Catalunya i les Illes Balears” (09/03/2012)

‘La crisi dels ressentits: una visió ètica de la crisi’
Conferència a càrrec de Miquel Àngel Maria, professor de secundària i escriptor

DIA: Divendres, 16 de març
HORA: 20.00 hores
LLOC: Can Alcover-Espai de Cultura (C/ Sant Alonso, 24, Palma)
ORGANITZA: FUNDACIÓ EMILI DARDER

Cicle de conferències: 'Reflexions per a temps incerts. Converses sobre democràcia, economia i identitat'.

Miquel Àngel Maria (Maó, 1965) és professor de secundària i escriptor.

És llicenciat en Teologia, i ha estat director insular de Cultura i Patrimoni al Consell de Mallorca i director de Càritas Menorca.

Escriu articles d’opinió i reflexió a diferents mitjans de les Illes Balears. També col·labora amb revistes de pensament i cultura, i ha fet alguna incursió literària.

És membre de l’Associació d’Escriptors en Llengua Catalana, de l’Obra Cultural Balear, i d’Acció Cultural de Menorca.

Cercador
Vols rebre informació